Wednesday, April 27, 2005

Half day

Today my working shift is half day,means tat i only have to work 4 hours.After working ,its bout 2.30,b4 tat planned to buy some dvd at sg.wang,as 3 for 10,i can watch 3 movies instead of 1 in cinema by tat,but maybe becoz the god oso support original,when i step out of midvalley north court entrance,the sky was dark,gesture of raining,so i changed my mind to watch movie alone,as too late for me to find friends out.I watched Sahara,so lucky to get a back middle seat,haha,on my left is wan malay gal oso watching alone,seems like i`m not the only wan who watch movie alone..the movie not so suprising,just normal,heroism kind,anyway,i oso din aspect much from tat,just sort of entertainment..after tat then just went home..

There`s another old song i like now very much,sing by liu ruo yin n guang liang,very nice song,the lyrics sounds stupid,but just like me,haha,little bit stupid...still got wan months more for me to wait...

我等你
不做考虑也没半点犹豫,
我就说了这一句我等你.
你眼中闪过了一些压抑,
更多的是怀疑,所以你可以离去.
不相信你还会回心转意,
是我任性才决定要等你,
我眼中的泪没掉过一滴,
只是随你背影,慢慢倒流进心里.
我等你,半年为期,逾期就狠狠把你忘记,
不止是伤心的还包括一切甜蜜.
要等你,要证明自己我可以纵容你在心里,
也可以当你只是路过的人而已.
不相信你还会回心转意,
是我任性才决定要等你,
我眼中的泪没掉过一滴,
只是随你背影,慢慢倒流进心里底.
我等你,半年为期,逾期就狠狠把你忘记,
不止是伤心的还包括一切甜蜜.
要等你,要证明自己我可以纵容你在心里,
也可以当你只是路过的人而已.
我等你,半年为期,逾期就狠狠把你忘记,
你应该已经和她公开在一起.
要等你,要证明自己我可以纵容你在心里,
也可以当你只是路过的人而已.
爱到痛自己才需要一段等你的限期,来遗忘自己.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home